- Zapisując psa na wizytę w Salonie jego właściciel (Klient) akceptuje niniejszy Regulamin.
- Pozostawiając psa w Salonie Klient ma obowiązek powiadomić pracownika/fryzjera o wszystkich chorobach i/lub dolegliwościach zdrowotnych psa, w tym agresji. Realizacja usługi w przypadku psów chorych i/lub starych niesie za sobą podwyższone ryzyko wystąpienia objawów choroby lub śmierci za co Salon nie ponosi odpowiedzialności.
- Strzyżenie i/lub pielęgnacja może ujawnić problemy skórne u psa lub inne dolegliwości zdrowotne za co Salon nie ponosi odpowiedzialności.
- Pies umówiony na wizytę w Salonie musi posiadać aktualne szczepienia i być odrobaczony.
- Klient powinien zadbać o to aby pies wszystkie swoje potrzeby fizjologiczne załatwił przed wizytą w Salonie. Pies nie powinien być również karmiony bezpośrednio przed wizytą.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wypadki spowodowane nieujawnieniem przez Klienta stanu zdrowia psa, zarówno fizycznego jak i psychicznego.
- Salon nie realizuje usług częściowych tj. strzyżemy i trymujemy psa tylko w pakiecie z rozczesywaniem oraz kąpielą. Odstępstwa możliwe są tylko w uzasadnionych przypadkach, np. zdrowotnych.
- Ekstremalnie skołtuniona i/lub sfilcowana sierść niesie za sobą ryzyko skaleczenia, rozcięcia oraz podrażnienia skóry psa. Salon dokłada wszelkiej staranności aby uniknąć zaistnienia wyżej opisanych ryzyk. Klient zwalnia Salon z odpowiedzialności za powstanie skaleczeń, rozcięć oraz podrażnień skóry oraz zobowiązuje się do zapłaty pełnej kwoty za Usługę oraz poniesienia ewentualnych kosztów interwencji weterynaryjnej.
- Ceny podane na stronie www oraz podczas umawiania wizyty mają charakter orientacyjny i nie są wiążące w rozumieniu art. 66 par 1 KC. Ze względu na złożoność oferty cena ustalana jest na zakończenie wizyty i uzależniona jest od: stanu i długości sierści, zachowania psa podczas zabiegu oraz oczekiwania Klienta.
- W przypadku psów ekstremalnie skołtunionych, agresywnych lub nadpobudliwych Salon zastrzega sobie prawo doliczenia kwoty za każdą dodatkową godzinę pracy („ekstra”) poświęconą na realizację usługi.
- Salon nie stosuje żadnych środków farmakologicznych na powierzonych zwierzętach.
- Nie świadczymy usług poza Salonem, jakość i bezpieczeństwo wymagają zapewnienia odpowiedniego zaplecza technicznego.
- Klient pozostawiając psa w Salonie wyraża zgodę na jego fotografowanie i publikowanie zdjęć na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Salonu a także do wykorzystania do innych celów marketingowych.
- W przypadku psów agresywnych Salon zastrzega sobie prawo do przerwania wykonywanej usługi w każdym momencie jej trwania. W takim przypadku Klient poniesie pełny koszt usługi, bez względu na etap jej zaawansowania.
- Salon nie wyraża zgody na obecność właściciela psa podczas zabiegu. Wyjątki uzgadniane są indywidualnie i wyłącznie na zasadach określonych przez pracownika Salonu/fryzjera.
- Salon ma prawo do odmowy zarezerwowania kolejnej wizyty Klientom nie przychodzącym na umówione wizyty (dwie opuszczone wizyty) lub notorycznie spóźniającym się.
- W przypadku chęci rezygnacji lub zmiany terminu wizyty Klient powinien skontaktować się z Salonem minimum 1 dzień przed zarezerwowanym terminem.
- Rezerwacja wizyty możliwa jest poprzez kontakt telefoniczny pod nr 731-303-338 lub poprzez SMS. Na wszystkie nieodebrane połączenia oraz sms staramy się odpowiadać jak najszybciej, przebywające w Salonie zwierzęta i ich obsługa są dla nas priorytetem.
- Reklamacje oraz uwagi dotyczące jakości wykonanej usługi przyjmujemy w ciągu 24 godzin od jej zakończenia.
- Salon zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi dla psów zapchlonych bądź zastosowania dodatkowego zabiegu zwalczającego te insekty bez uzgodnienia z właścicielem i na jego koszt.
- W nagłych wypadkach potencjalnie zagrażających życiu psa Salon ma prawo wezwać weterynarza lub udać się do najbliższego gabinetu w celu udzielenia mu niezbędnej pomocy. Salon poinformuje o tym fakcie Klienta tak szybko jak pozwoli na to zaistniała sytuacja. Salon nie ponosi kosztów leczenia w przypadkach gdzie wina nie leży wyłącznie po jego stronie.
- Narzędzia i sprzęty używane w Salonie są dezynfekowane przy użyciu specjalistycznych preparatów.
- Salon ma prawo do odmowy wykonania usługi jeśli w jego opinii jest ona dla psa szkodliwa bądź niezgodna ze sztuką.
- Zapisując psa na wizytę w Salonie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu informowania o terminach wizyt, zmianach w grafiku, nowościach oraz nadchodzących wydarzeniach, a także na używanie wizerunku psa w celach marketingowych.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są w celu świadczenia usług groomerskich oraz z zachowaniem wymogów RODO.